niedziela, 17 kwietnia 2016

Trudne nowe początki

Ostatnich kilka miesięcy to okres ciszy na moim blogu. Zdecydowanie nie miałem ani głowy, ani czasu, ani serca by cokolwiek na nim publikować, a już w szczególności czegoś dłuższego niż kilka zdań. I tak sobie powoli, dzień za dniem, płynął czas.

Jednak w końcu trzeba było coś z tym zrobić i podjąć jakieś, jakiekolwiek kroki i zdecydować - kontynuować, czy porzucić. Postanowiłem nie porzucać i dlatego od kilkunastu dni na blogu trwa ciągły ruch i wprowadzane są ciągłe zmiany. Bo w końcu jeśli mam coś robić, to musi to ładnie wyglądać i być jak najbardziej funkcjonalne, przynajmniej w mniemaniu autora. Dlatego też zmieniłem wygląd bloga, dodałem kilka zakładek i je w miarę uporządkowałem, ujednoliciłem etykiety postów.
Przede mną jeszcze wymiana zdjęć na fotki lepszej jakości, ujednolicone wymiarowo oraz przede wszystkim pozbawione znaku wodnego. W części postów, tych najstarszych, już takie zmiany dotyczące zdjęć nastąpiły i w miarę czasu we wszystkich notkach tak będzie. Ale to nadejdzie z czasem :)

Nowością jest te niewątpliwie założenie strony bloga na Facebooku. Wprawdzie na razie jest tam pusto i goło, ale i tam jakoś wszystko ogarnę i jakoś to będzie :)

Natomiast w najbliższych planach mam do zaproponowania kilka wycieczek po numizmatycznych wystawach w Polsce i zagranicą oraz parę historii z monetami w tle!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz