środa, 11 stycznia 2017

"Podręczny katalog monet wojska polskiego 1925-1939" Wojciecha Jakubowskiego

W ostatni dzień ubiegłego roku listonosz wrzucił mi do skrzynki przesyłkę z 147 numerem "GROSZA". Na ostatniej stronie wypatrzyłem informację, że niedługo ukaże się bardzo interesująca dla zbieraczy polskich monet wojskowych pozycja pt. "Podręczny katalog monet wojska polskiego 1925-1939" opracowany przez Pana Wojciecha Jakubowskiego. Szybko skontaktowałem się z redakcją "GROSZA" celem zamówienia owego katalogu. Krótka wymiana mejli i mam, katalog wczoraj trafił w moje ręce :)


Niestety na razie tylko go przejrzałem, więc za dużo o nim powiedzieć nie mogę, poza tym, że ma 106 stron i mało obrazków. Planuję jednak przyjrzeć mu się bliżej i za kilka dni postaram się napisać notkę porównującą w/w publikację z katalogiem monet wojskowych autorstwa śp. Mirosława Bartoszewickiego z 2008 r.

Osoby zainteresowane nabyciem "Podręcznego katalogu ..." muszą napisać w tej sprawie do redaktora naczelnego "GROSZA", Pana Andrzeja Musiała, na adres email: andrzejm6 [at] poczta.onet.pl. Koszt publikacji: 45 złotych (wliczona jest w to przesyłka).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz