niedziela, 31 grudnia 2017

Coś się kończy...

Dzisiaj ostatni dzień 2017 r., koniec starego roku i zaraz początek nowego. Dlatego też uznałem, że to idealna pora na zakończenie pewnych spraw i po kilku miesiącach wahania się rozpoczęcie czegoś nowego. 

Jak już pewnie zauważyliście od kilku dobrych miesięcy na moim blogu oraz profilu Fb nic się nie dzieje, żadnej nowej notki, informacji, nic. Nie będę ukrywał, że trochę straciłem do tego miejsca serce i nie bardzo wiedziałem dokąd właściwie ta strona ma prowadzić i komu służyć. Stąd też brak nowych pomysłów i w końcu doszedłem do wniosku, że nie ma co starać się na siłę, bo będzie tylko gorzej. Dlatego też zacząłem myśleć o stworzeniu czegoś nowego, o węższej tematyce, żeby to nie był taki miszmasz jak tutaj bez żadnego konkretnego celu i tematu.


Zapraszam więc Was wszystkich w nowe miejsce, które możecie odnaleźć pod adresem: zastepczy.wordpress.com. Niektórzy pewnie wiedzą, że od już jakiegoś czasu coraz chętniej i częściej spoglądałem w stronę pieniądza zastępczego, zwłaszcza jednego regionu, i to jemu właśnie chciałbym poświęcić tam swoją uwagę. Będzie więc sporo o żetonach, pieniądzu wojskowym, dominialnym, kościelnym ale może znajdzie się też miejsce na jakieś współczesne wyroby, mające charakter pieniądza zastępczego.

Zapraszam! :)

1 komentarz:

  1. Życzymy wytrwałości w tworzeniu nowego bloga, oby lekko się pisało i systematyczne :) Bo ostatnio wiele projektów umiera po jakimś czasie :(

    OdpowiedzUsuń